شرکت طرح اندیشان پویا

ساخت وبلاگ

مدیریت انبار

در این روزهای پررونق تجارت الکترونیک و رقابت جهانی، لجستیک، به معنای واقعی کلمه، چیزی است که باعث میشود دنیای ما به گردش درآید. این امر فشار زیادی بر سیستمهای حملونقل و نیز عملیات انبارداری وارد میکند؛ بنابراین، مدیریت انبار به بهترین شکل ممکن، برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز امری ضروری است.
مدیریت انبار عملیاتی است که انبار شما را سازماندهی و کنترل میکند و اطمینان حاصل میکند که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بستهبندی و حملونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا میشود.

نرم افزار حسابداری انبار

انبارها از اصلیترین بخشها در واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی هستند و نرم افزار حسابداری انبار ابزار مهم مکانیزه کردن فرآیندهای این اجزای کسب و کار است. از جایی که موجودی انبارها را بخش بزرگی از داراییهای یک سازمان میدانیم، حسابداری انبار، تنها راهکار موثر برای حفظ و نگهداری این سرمایههاست.
حسابداری انبار به مجموعهای از فرآیندهای حسابداری گفته میشود که موجودی انبار را مشخص میکند. در حسابداریانبار مبلغی از موجودی انبار مشخص میشود و منظور از موجودی انبار، الزاما تعداد و میزان محصولات و مواد اولیه موجود در انبار نیست.
نرم افزار حسابداری انبار ( Store Accounting Software ) ابزاری است که عملیاتها و فرآیندهای تعیین ارزش مالی و موجودی انبار را تعیین میکند. با پیش آمدن حسابداری انبار مفهوم انبارگردانی نیز به عنوان عملیات اصلی این نوع حسابداری به میان میآید که در پایان هر دوره مالی انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

  • امکان تعریف انواع انبار
  • امکان صدور اسناد انباری
  • امکان ارتباط ب نرم افزار خرید و فروش
  • امکان ارتباط با نرم افزارهای حسابداری
  • و ...

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اتوماسیون ادری

شما به عنوان یک مدیر، علاقهمندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره را در سازمان خود بالا ببرید. اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواستها و نامهها میشود. یکی از بهترین راههای افزایش بهرهوری در سازمان استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها است.
سیستم اتوماسیون اداری، نوعی سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر است که وظیفه جمعآوری، ذخیره مستندات، پیامهای الکترونیک و سایر فرمهای ارتباط اداری را بین افراد، گروههای کاری و سازمانها بر عهده دارد.
نرم افزار اتوماسیون اداری یکی از نرم افزار های محبوب در سراسر دنیاست که به صورت آنلاین و آفلاین در انواع مختلف کسب و کارها استفاده می شوداز نرم افزار اتوماسیون اداری برای ثبت ، نگهداری، جستجو و به اشتراک گذاری مکاتبات درون و بیرون سازمان ، مستندات اداری ، فرم ها و گردش فرمها با حذف کامل مکاتبات کاغذی استفاده می شود.

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری

  • امنیت بالا
  • پیگیری آسان مکاتبات اداری
  • سرعت و امنیت بیشتر ثبت، دسته بندی و گردش اطلاعات
  • کاهش منابع مالی و انسانی
  • رضایت ارباب رجوع و شرکت های همکار
  • نگهداری و دسترسی به اطلاعات کارها و ارتباطات گذشته
  • مدیریت بهتر و سریعتر کارکنان
  • مدیریت و سنجش حرفه ای فرآیند های کاری و چرخه کاری
  • کمک به حفظ محیط زیست (از طریق کاهش مصرف کاغذ)
  • و ...

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار دریافت و پرداخت

کنترل چک های دریافتی و پرداختی همیشه یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کار بوده است، هرچه تعداد تراکنش ها افزایش یابد کنترل آن ها سخت تر می شود. یکی از ابزارهای مناسب جهت کنترل این چک ها نرم افزار دریافت و پرداخت می باشد.
نرم افزار خزانه داری به نام های دیگر مانند نرم افزار دریافت پرداخت و همچنین سیستم خزانه داری هم مشهور است و قابلیت این را دارد که کنترل وضعیت وجوه نقد و همچنین انواع اسناد دریافتی و پرداختی را بر عهده بگیرد و این به معنای مکانیزه کردن کامل سیکل دریافت و پرداخت است.
نرم افزار دریافت و پرداخت، سیستمی کاملاً مشخص برای دریافت و پرداخت هایی که در شرکت صورت می گیرد، می باشد که در این نرم افزار انواع دریافت ها چه به صورت نقد، چک ، دریافت از حساب ... و انواع پرداخت ها بصورت نقد، چک، پرداخت از حساب و ... ثبت می گردد.

امکانات نرم افزار خزانه داری

  • امکان تعريف انواع چک، شعب بانکي، حساب بانکي، درآمد و هزينه، طرف حسابهای مختلف و ...
  • امکان تعریف چند صندوق و تعریف سطح دسترسی برای هر کدام
  • ارزیابی سریع و بادقت تعدیل مالیات حقوق و دستمزد به طور ماهیانه یا سالانه
  • امکان تشخیص مغایرت به طور خودکار و دستی و مطابق با مبلغ، شماره و تاریخ
  • امکان تنظيم هشدار جهت موعد اسناد دريافتي و پرداختي با امکان تعيين بازه زماني
  • امکان اعلام موجودی بانک و صندوق زمان ثبت سند به منظور افزایش دقت

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار حقوق و دستمزد

محاسبه دستی حقوق پرسنل مانند هر محاسبه سنتی دیگر، دارای اشکالات بسیاری است. اما استفاده از یک سیستم حقوق و دستمزد، تمام محاسبات را خودکار کرده و خطاها و اشتباهات انسانی را حذف میکند. نرم افزار حقوق و دستمزد، نرمافزاری است که محاسبه حقوق و نحوه پرداختها و کسورات به کارکنان را مدیریت میکند.
نرمافزارهای حقوق و دستمزد با بهکارگیری اطلاعات کامل کارکنان و بهوسیله علم حسابداری تمامی محاسبات مربوط به دستمزد، مزایا، مالیات، بیمه، سوابق، نحوه کارکرد و... را انجام داده و نتیجه را در قالب یک فیش حقوقی تحویل کاربر میدهد.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • دقت بسیار بالا
  • مدیریت حقوق کارمندان
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات
  • محاسبه خودکار مالیات ها
  • تشکیل دادن پروندههای مالیاتی
  • واریز دستمزد بهحساب کارمند
  • برسی بازدهی کارکنان شرکت

ثبت دقیق تمامی اطلاعات و سوابق کارکنان شرکت

در هنگام خرید نرم افزار حقوق و دستمزد بهتر است ابتدا به امنیت و امکان رمزگذاری نرمافزار دقت کنید همچنین مطابقت نرمافزار با کسبوکار شما نیز بسیار مهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : مدیریت انبار,نرم افزار حسابداری انبار,نرم افزار انبار تعدادی,نرم افزار اتوماسیون ادری,نرم افزار دریافت و پرداخت,نرم افزار خزانه داری,نرم افزار حقوق و دستمزد, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 20:21

همانگونه که یکی از مهمترین سرمایه های یک سازمان، شرکت و نهاد، نیروهای انسانی آنمی باشد.زیرا سازمانها با یک نیروی انسانی متخصص و حرفه ای می تواند به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کنند، بنابراین اگر مدیریت نیروهای انسانی شرکت شما مهم است، سعی نمایید از یک نرم افزار جهت آسان شدن کارها انتخاب نمایید. نرم افزار مدیریت منابع انسانی پویا به راحتی می توانید بابت جذب، حفظ و نگهداشت، آموزش و ایجاد انگیزه در کارکنان شما برنامه ریزی کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار منابع سازمانی

نرم افزارهای برنامهریزی منابع سازمانی استفادههای متنوعی دارند و کسب وکارهای مختلف میتوانند از آنها برای مدیریت تراکنشهای مالی، مدیریت کارکنان یا منابع انسانی و بهینهسازی کنترل مواد تولیدی استفاده کنند.

نرم افزارهای برنامهریزی سازمانی دائما در حال ارتقا یافتن هستند و احتمالاً در آینده امکاناتی را به دست میآورند که فرآیندهای مختلف کاری را بسیار سادهتر کنند. پیشبینی میشود ورود هوش مصنوعی به نرم افزارهای برنامهریزی سازمانی یاERP کارایی این نرم افزارها را افزایش دهد. با ورود هوش مصنوعی به نرم افزار منابع سازمانی، حجم دادههایی که میتواند در اختیار مدیران قرار بگیرد، افزایش خواهد یافت و پیشرفت و بهره وری کسب وکار سرعتی مثال زدنی خواهد یافت.

هدف استفاده از نرم افزار تحلیل صورت های مالی

با توجه به نوع کسب و کار شما و اینکه چه انتظاری از برنامه حسابداری خودتان دارید و اینکه چقدر قصد هزینه کردن برای نرم افزار تحلیل صورت های مالی خوب را دارید، نرم افزار تحلیل صورت های مالی ویژگی های متفاوتی دارند.اگر قصد دارید تا یک کسب و کار حرفهای را راهاندازی کنید و ردیابی دقیقی از معاملات مالی خود داشته باشید، قطعا یک نرم افزار تحلیل مالیبه شما کمک شایانی خواهد کرد چرا که در واقع این نرم افزارها حکم یک کمک دفتردار یا حسابدار را در شرکت یا سازمان شما دارند.

نرم افزار صورت های مالی

نرم افزار حسابداری ارزی چیست؟

در دنیای امروز شرکتها و بنگاههای اقتصادی در معاملات خود استفاده وسیعی از ارزهای مختلف دارند. بنابراین نیاز است برای تعیین نرخ برابری ارزهای گوناگون و سنجش نرخ ارز با نرخ ارز پایه کشور از نرم افزار حسابداری ارزی استفاده کنند. نرم افزار حسابداری ارزی به منظور رفع مشکلات تبادلات چند ارزی تولید شده است و سازمان ها بدون هیچ گونه دشواری میتوانند آن ها را ثبت و برسی کنند.

چرا از نرم افزار حسابداری ارزی استفاده کنیم؟

در صورتی که معاملات شرکت و تجارت شما به صورت بین المللی است برای تبدیل ارز های خود به نرم افزارحسابداری چند ارزی یاارزی نیاز دارید تا بتوانید این ارز ها را کنترل کنید. به خصوص با توجه به نوسانات نرخ ارز در این روز ها، نیاز است که ارزهای مختلف همواره تحت کنترل باشند و بنابراین نرم افزارهای حسابداری چند ارزی می توانند نقش بسیار موثری داشته باشند.

تاثیر پشرفت تکنولوژی بر شغل انبارداری / نرمافزار انبار و حسابداری انبار

در کسب و کار متوسط و بزرگ و یا کسب و کارهای رو به رشد، یکپارچگی واحدهای انبار، تولید و حسابداری به معنای حفظ و مدیریت بهینه روند کار در واحد کسب و کار است. نرم افزارحسابداری انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمانهایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام میشود و ارتباط دو طرفه با نرمافزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار میکند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

منابع محدود و حجم بالای عملیات در واحد تولید، سازمانهای صنعتی را با چالش برنامه ریزی با توجه به محدودیت زمانی مواجه کرده است. نرم افزار برنامه ریزی تولید پویا سیستم جریان گردش مواد در فرآیند تولید را مدیریت کرده و بر روشهای ساخت، کنترل و تضمین کیفیت محصول نظارت دارد.

وظیفه نرم افزار برنامه ریزی تولید چیست؟

سیستم برنامه ریزی تولید پویا بهعنوان بخشی از نرم افزارهای یکپارچهERP ، علاوه بر تأمین اطلاعات بهروز تولید و ظرفیتهای تولید، به سازمانها این امکان را میدهد تا با دریافت اطلاعات آنی از عملکرد و مقایسه با برنامهریزیهای انجامشده، توان سازمان را در پاسخگویی مناسب نیازهای مشتریان افزایش دهد.

نرم افزار انبارداری/ نرم افزار مدیریت انبار

انبار و انبارداری از مهمترین بخشهای یک سازمان و یا شرکت هستند، زیرا بخش بزرگی از داراییهای سازمانها در موجودیهای انبار آنها انباشته شده است. موجودی کالاهای انبار باید در محلهای امن و به صورت منظم نگهداری شود و به نحوی باشد که دسترسی به آن در مواقع لزوم به آسانی امکان پذیر باشد.

انبارداری یک فعالیت پیچیده است که هر مرحله آن باید مطابق با فرآیندهای سازمان شما انجام شود.اجرای مناسب انبارداری شما، روان بودن فرآیند لجستیک را تضمین کرده و به کسب و کارتان کمک می کند. امروز بدون داشتن یک نرم افزار انبارداري خوب مدیریت انبار به مسئله ای غیر ممکن تبدیل شده است.

نرم افزار انبارداری، یکی از مهمترین و درعینحال، هزینهبرترین عناصر در هر سازمان است. بنابراین کاهش در هزینههای انبار و درعینحال، حفظ آمادگی برای تأمین، تأثیر بسزایی بر روی درآمدهای شرکت و موقعیت رقابتی آن دارد. علاوه بر این، یک سیستم خوب برای مدیریت انبار درERP، همچنین میتواند عملیات داخلی سازمان را بهبود بخشد، زیرا تضمین مینماید که مواد موردنیاز برای تولید بر اساس نیاز و تقاضا آماده و موجود خواهند بود.

نرم افزار مدیریت انبار پویا این امکان را فراهم آورده تا با برنامهریزی دقیق و در کمترین زمان ممکن، در جریان کامل لیست کالاهای موجود و گردش کالاهای انبارهای مختلف قرار گرفته و از نیازمندی واقعی انبار مطلع شد. از این رو، کاربران در سریعترین زمان ممکن از روند درخواست کالاها آگاه خواهند شد.

نرم افزار مدیریت انبار

امکانات و ویژگی های یک نرم افزار انبارداری خوب

  • مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، بارکد و واحد
  • معرفی کالا به تعداد دلخواه و با مشخصات متنوع ( نام، کد کالا، نوع کالا، واحد اندازهگیری....).
  • قیمتهای خرید مخصوصِ انبار، روشهای تعیین برنامهی زمانی و اطلاعات موجودی
  • گزارش اسناد انبار و امكان فيلترينگ آن براساس تمام ويژگي هاي محصول وطرف حسابهاي انبار
  • امکان ثبت ورودي و خروجي انبار باRFID و ساير روشهاي متداول
  • امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
  • و ....
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار منابع انسانی, نرم افزار منابع سازمانی, نرم افزار حسابداری چند ارزی, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار تحلیل صورت های مالی, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار انبارداری, نرم افزار برنامه ریزی تولید, نرم افزار خزانه داری, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 15:48

نرم افزار حسابداری چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

امروزه استفاده از نرم افزار حسابداری برای مدیریت مالی کسب و کار ها و شرکت ها و سازمان های بزرگ کاربرد فراوان دارد. شما با داشتن یک نرم افزارحسابداری مناسب می توانید یک سیستم دریافت و پرداخت مطمئن را برای خود در اختیار داشته باشید. علاوه بر این از کاربردهای دیگر نرم افزارحسابداری ارائه شده توسط ما کمک به شما برای در اختیار داشتن یک سیستم برنامه ریزی تولید خواهد بود.

نرم افزارهای حسابداری تلاش می کنند تا با استانداردهای نظارتی و مالی که در خود دارند به مدیران شرکت ها و مدیران امور مالی کمک کنند که حسابرسی و کنترل گزارش ها صورت ها و اسناد مالی را به راحتی انجام دهند. ما در این مجموعه با ارائه یک نرم افزار حسابداری دقیق به شما کمک می کنیم تا به راحتی امور مالی را تحت کنترل خود داشته باشید. قیمت نرم افزار حسابداری پویا نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری و کارایی ها و قابلیت هایی که دارد، مناسب می باشد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد برای و مدیران و مسئولین امور مالی کارخانجات و شرکت ها مزایایی در پی خواهد داشت. نرم افزار حقوق و دستمزد به شما کمک می کند تا با محاسبه آسان و سریع میزان دستمزد بتوانید آگاهی کامل از پرداختی خود به کارکنان داشته باشید. علاوه بر این استفاده از نرم افزارحسابداری حقوق و دستمزد به شما کمک می کند که با رفع عملیات های غیر ضروری در یک پروسه سریع دستمزد کارکنان را پرداخت کنید. انجام محاسبات ریاضی برای پرداخت حقوق و دستمزد دشواری هایی داشته است. با این وجود استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد به راحتی تمامی محاسبات را انجام داده و بدون خطا خروجی را برای شما اعلام می کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایای نرم افزار فروش و حسابداری فروش

دریافت سفارش، صدور فاکتور، تحویل کالا، کنترل موجودی و ارتباط با واحد انبار از جمله فرآیندهای مختلفی است که در واحد فروش یک مجموعه رخ می دهد. هر سازمانی نیاز به مدیریت فرآیندهای فروش در قالب سیستم مدیریت فروش دارد، تا بتواند با افزایش میزان فروش در جهت سودآوری سازمان قدم بردارد. نرم افزار فروش و حسابداری فروش پویا با ایجاد سیستم فرآیند محور و ارائه گزارشات فروش، اطلاعات تجمیعی موجودی کالاها، وضعیت فروش، میزان سوددهی و بدهی مشتریان را در اختیار مدیران قرار می دهد.

نرم افزار اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری ، ابزاری کاربردی است که برای مدیریت مکاتبات ، گردش کارها و مستندات در سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. این نرم افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی سازمان در ارتباط می باشد. نرم افزار اتوماسیون اداری پویا، با ارائه یک کارتابل تحت وب ساده و حرفه ای، دستیار الکترونیکی مدیران و پرسنل سازمان بوده و می تواند امور رسمی و غیر رسمی سازمانی را مدیریت نماید.

نرم افزار اتوماسیون اداری با برچیدن روش های سنتی و سرعت بخشیدن به امور اداری باعث افزایش ضریب اطمینان، دقت، در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و پراكندگی اسناد و همچنین موجب حركت به سوی استاندارد های فن آوری جهان در این رابطه گردیده اند.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی که به آن ERP می گویند طیف وسیعی از فعالیت ها است که با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر می شود. سیستم ERP به تمامی افراد یک مجموعه اجازه می دهد که با وجود پراکندگی جغرافیایی در هماهنگی کامل با هم کار کنند.

مزایای استفاده از برنامه ریزی منابع سازمانی

از آن جایی که اجزای سیستم ERP می توانند داده ها را با سهولت بیشتری نسبت به سیستم های مجزا به اشتراک بگذارند، می توانند فرایندهای روزانه کسب و کاری بین سازمانی را آسان تر کنند. آن ها همچنین بینش بهتری از داده ها را به ارمغان می آورند.

نرم افزار برنامه ریزی سازمان

نرم افزار دریافت و پرداخت

نرم افزار خزانه داری با نام های دیگری مانند نرم افزار دریافت و پرداخت و همچنین سیستم خزانه داری، قابلیت این را دارد که کنترل وضعیت وجوه نقد و همچنین انواع اسناد دریافتی و پرداختی را بر عهده بگیرد و این به معنای مکانیزه کردن کامل سیکل دریافت و پرداخت است. صدور اسناد حسابداری ازقبیل اسناد مرتبط با دریافتی ها، پرداختی ها، چک ها و . ازجمله قابلیت های ساده یک نرم افزار دریافت و پرداخت می باشند.

کاربرد نرم افزار دریافت و پرداخت

با استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت این امکان برای افراد فراهم شده تا کلیه امور مرتبط به دریافت و پرداخت های سازمان جهت اجرای خودکار فرآیندها را پیش بینی، پیاده سازی و اجرا نمایند.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزار,حسابداری فروش, برنامه ریزی منابع سازمانی, نرم افزار دریافت و پرداخت, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 20:45

مدیریت منابع انسانی نقشی است که در هر سازمانی که بیش از یک نفر عضو داشته باشد، به عبارتی، حتی در یک سوپرمارکت بسیار کوچک هم همچنان بخش عمدهای از وظایف مدیر منابع انسانی، قابل پیگیری و اجراست. معمولا مدیریت منابع انسانی در حوزه سازمانها و کسب و کارهای متوسط و بزرگ است اما اگر چه عموماً در یک شرکت کوچک، سمتی به عنوان مدیر منابع انسانی وجود ندارد، ولی مدیریت منابع انسانی بخشی از وظایف مدیر اجرایی یا مدیرعامل سازمان است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نه تنها یک دستیار برای وظیفه سازمان، بلکه بسیاری از وظایف پرسنل مجموعه را نیز به عهده دارد، همچنین با نظارت بر فرآیندهای جذب و استخدام نیروهای جدید و ورودی و خروجی های سازمان، کیفیت نیروی انسانی را تضمین دارد. از طرف دیگر بخشی از فرآیندهای حفظ و بهبود عملکرد پرسنل سازمان، مربوط به فرایندهای ارزیابی درون سازمانی است که منجر به بهبود عملکرد و توانایی های پرسنل سازمان می گردد.

به همین دلیل نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی باید بتوانند با تمرکز بر پرسنل و تیم های موجود در شرکت و با جستجوی مناسب به بهینه ترین شکل ممکن، منابع انسانی موجود در سازمان را به بخش های مختلف سازمان و پروژه ها تخصیص می دهد.

مدیریت انبار- نرم افزار مدیریت انبار- نرم افزار انبارداری- نرم افزار موبایل انبار

مدیریت انبار

انبارداری را باید یکی از مهم ترین مواردی دانست که در مدیریت نوین باید به آن توجهی خاص داشته باشید. متخصصان تجارت از انبارداری به عنوان مغز سازمان خود یاد می کنند، یعنی بخشی که اهمیت زیادی دارد و اگر کارها و گزارشات این بخش به طور منظم و دقیق انجام نشود، دیگر قسمت های سازمان شما هم با مشکل روبرو خواهند شد، به همین دلیل مدیریت انبار،یکی از وظایف مهم سازمان محسوب می شود.

در هر سازمان، اداره یا شرکتی متناسب با نوع فعالیت شما، انبارداری هم متفاوت خواهد بود، اما باز هم نرم افزار مدیریت انبار اهمیت ویژه ای دارد و نمی توان از آن غافل شد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید، سازمانی پویا داشته باشید و به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید، در زمان مشخصی دست پیدا کنید، مدیریت انبار را بسیار جدی بگیرید و به همین دلیل در ادامه مطالب دیگری را در رابطه با قیمت نرم افزار انبارداری موضوع بیان خواهیم کرد.

نرم افزار مدیریت انبارداری

از راهبردهای ویژه ای که مدیران انبار برای استفاده بهینه از منابع خود در انبارها استفاده از یک سیستم برنامه ریزی انبارداری خواهد بود. بخش قابل توجهی از دارایی های مراکز تولیدی و بازرگانی در انبار انباشته شده و نیاز به یک مدیریت مناسب خواهند داشت.

نرم افزار مدیریت انبار به خوبی دغدغه مدیران را برای مدیریت صحیح منابع و کالاهای خود برطرف خواهد کرد. شما با داشتن یک سیستم مدیریت انبارداری مناسب می توانید ورودی و خروجی کالاها در انبارها و همچنین موجودی، جانمایی کالا و قیمت گذاری و سفارش گیری را به خوبی تحت کنترل داشته باشید.

با توجه به اهمیت ورود و خروج کالاها از شرکت ها و سازمان ها مدیران سعی می کنند با بهره مندی از یک سیستم دغدغه های خود را کاهش دهند. استفاده از سیستم مدیریت انبارداری به مدیران کمک می کند که با دقت بسیار بالا و کاهش هزینه ها بتوانند دسترسی مناسبی به اطلاعات مربوط به کالاهای خود داشته باشند. برای اطلاع از قیمت نرم افزار انبارداری با ما تماس بگیرید.

نرم افزار موبایل انبار

با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد این هستیم که بسیاری از کارها ساده تر شده اند، انبار گردانی هم یکی از کارهایی است که با استفاده از سیستم موبایل انبار و نرم افزار مدیریت تولید بسیار ساده شده است. شما به سادگی و بدون نیاز به هیچ امکانات خاص و گران قیمتی می توانید مدیریت انبار خود را با استفاده از گوشی های همراه خود بر عهده داشته باشید.

شما با استفاده از نرم افزارموبایل انبار به سادگی می توانید؛ مدیریت فرآیند های ورود، خروج، شمارش کالا و انبارگردانی را انجام دهید، این کار با استفاده از سیستم بارکد خوانی و همچنین RFID انجام می شود. به طور کلی مکانیزه کردن انبار داری باعث می شود که زمان کمتری را برای این کار صرف کنید و البته مزیت های بیشتری برای شما وجود خواهد داشت.

نرم افزار حسابداری

یکی از چالشهای بزرگ هر سازمان، مدیریت بخشهای مالی و مدیریت حسابداری است. نرم افزار حسابداری، یک برنامه کاربردی است که به سازمان اجازه می دهد تا جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. نرم افزار حسابداری خوب برای کارآفرینانی که می خواهند کسب و کار خود را به سمت موفقیت هدایت کنند، ضروری است.

مزایای نرم افزار حسابداری

  • افزایش دقت در انجام محاسبات
  • امنیت داده های مالی
  • شفافیت مالی کامل
  • افزایش سرعت
  • کاهش هزینه ها
  • کاهش مالیات
  • ارائه انواع گزارشات
  • و ...

انواع نرم افزار های حسابداری

  • نرم افزار حسابداری فروش
  • نرم افزار حسابداری چند ارزی
  • نرم افزار حسابداری مالی

در ادامه به بررسی نرم افزار حسابداری چند ارزی می پردازیم. جهت آشنایی با دیگر نرم افزار های حسابداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری چند ارزی

فعالیت اقتصادی با سایر کشور ها ما را مجبور می کند تا با سایر ارزها نیز سر و کار داشته باشیم و هنگامی که با این مورد روبرو هستیم علاوه بر نگهداری اطلاعات بر مبنای ریال میبایست گزارشاتی را بر اساس ارز خریداری شده نیز داشته باشیم. نرم افزار حسابداری چند ارزی بخشی سیستم جامع حسابداری است که امکان مدیریت اسناد چند ارزی و معاملات ارزی را برای شما ارائه میکند.

برای شرکت ها یا سرمایه گذارانی که چندین ارز را اداره می کنند و مدام در حال معاملات بین المللی هستند تعامل نرخ ارز و تبدیل آن ها میتواند بسیار کار پیچیده و سختی باشد. بنابراین نرم افزار حسابداری چند ارزی به منظور رفع مشکلات تبادلات چند ارزی تولید شده است.

کاربرد های نرم افزار حسابداری چند ارزی

  1. نگهداری اطلاعات ارزی حساب اشخاص
  2. امکان ثبت چند نرخ ارز در یک روز
  3. داده ها در هرکجا و هر زمان در دسترس هستند و اظهارنامه های مالی شما آماده هستند.
  4. تخصیص نوع ارز به حساب های تسعیر پذیر در سطح معین و تفصیل در نرم افزار حسابداری چند ارزی
  5. با نرم افزار حسابداری ارزی شما به سرعت می توانید عملکرد ارزی را در میان نهادها مقایسه کنید و به مدیریت سفارشات خارجی بپردازید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد از جمله بخش های مهم در هر شرکت می باشد و کارفرمایان باید کنترل بسیار دقیقی بر روی حقوق و دستمزد شرکت خود داشته باشد. به علاوه کارمندان هر سازمان انتظار دارند که حقوق و مزایای آن ها به صورت دقیق و منظم محاسبه شود. با توجه به این شرایط، انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب در این زمینه کمک شایانی خواهد بود، زیرا هر مجموعه با توجه به نوع فعالیت دارای شرایط خاصی در مبحث حقوق و دستمزد می باشد.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تعریف کارگاههای متعدد برای هر شرکت
  • تشکیل پرونده مستندات هر یک از پرسنل
  • امکان ثبت پرونده پرسنلی و استخدامی همراه با قابلیت الصاق عکس
  • امکان تهیه و چاپ قرارداد کار پرسنل مطابق با استاندارد قانونی وزارت کار
  • معرفی انواع استخدام (ساعتی، دائمی، بیمه شده، اقماری، قراردادی شغل دوم و مشاورهای)

نرم افزارهای صورت مالی

نرم افزار صورت های مالی ( استاندارد ، تجمیعی و تلفیقی) با هدف ارائه خدمات گزارشگری مالی به سازمانهای هلدینگ، شرکتها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بورسی و سازمانهای با بیش از یک شعبه تهیه و تولید شده است. صورت های مالی، داده های مهم مالی را در مورد هر یک از جنبه های فعالیت یک شرکت ثبت می کنند. به این ترتیب، آنها می توانند براساس عملکرد گذشته، جریان ها را ارزیابی کنند و پیش بینی های لازم برای آینده را انجام دهند.

به طور کلی، سه صورت مالی اصلی ایجاد و نگهداری می شود و از اصول حسابداری پذیرفته شده است: ترازنامه، صورت درآمد و صورت جریان وجوه نقد. جهت آشنایی کامل با هریک از موارد فوق به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning )یا به اختصار نرم افزار ERP عبارت است از برنامه ریزی، کنترل و مدیریت تمامی منابع سازمانی در شرکت های تولیدی و خدماتی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان. ERP معمولاً به عنوان دسته ای از نرم افزارهای مدیریت مشاغل ( به صورت مجموعه ای از برنامه های یکپارچه ) شناخته می شود که سازمان می تواند از آنها برای جمع آوری ، ذخیره ، مدیریت و تفسیر داده ها از بسیاری از فعالیت های تجاری استفاده کند.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

  • بهبود عملکرد کلی سازمان
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • افزایش ارتباطات
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری چند ارزی,نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار مدیریت منابع سازمانی, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 143 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 19:06